Zásady vrácení zboží
Právo na odstoupení od smlouvy
Adresa pro vrácení:
Paxy Courier ul. Vratimovská 681/80 71900 Ostrava - Kunčice.
Máte právo odstoupit od této kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy končí po 14 dnech od uzavření smlouvy nebo od okamžiku, kdy vy nebo vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) fyzicky převezme zboží (v případě smlouvy týkající se více položek objednaných jednou objednávkou – od převzetí poslední položky).
Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás prosím informujte vyplněním a odesláním standardního formuláře pro odstoupení od smlouvy prostřednictvím našeho webu acusmed.ro. Potvrzení o přijetí žádosti o odstoupení vám bude bezodkladně zasláno e-mailem.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje odeslat oznámení o uplatnění tohoto práva před jejím uplynutím.
Důsledky odstoupení od smlouvy
V případě odstoupení od smlouvy vám vrátíme všechny přijaté platby včetně nákladů na doručení (kromě dodatečných nákladů vzniklých z vaší volby jiného způsobu doručení, než je námi nabízený nejlevnější standardní způsob), a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení. Vrácení peněz provedeme stejným způsobem, jakým byla provedena původní platba, pokud výslovně neurčíte jinak. V žádném případě vám za vrácení peněz nebudou účtovány poplatky.
Vrácení peněz můžeme zadržet, dokud neobdržíme vrácené zboží nebo dokud nám neposkytnete doklad o jeho odeslání – podle toho, co nastane dříve.
Neakceptujeme zásilky na dobírku.
Zákazník odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku zacházení, které není nutné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Pokud je vrácené zboží poškozené nebo nelze jej dále prodat jako nové, vyhrazujeme si právo účtovat poplatek za uvedení do původního stavu (pokud je to možné). Pokud zákazník s tímto poplatkem nesouhlasí, zboží mu bude zasláno zpět na jeho náklady.
Tato ustanovení se řídí rumunskou vyhláškou č. 34/2014 o uzavírání smluv na dálku.
Dle uvedené vyhlášky zákazník nese náklady na vrácení zboží, které musí uhradit přímo dopravci.
Náklady na dopravu hradíme pouze v případě výrobní vady nebo poškození při přepravě.
Pokud bylo se zbožím dodáno i dárkové zboží, musí být vráceno společně.
Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
Právo na odstoupení se nevztahuje na následující typy smluv:
- smlouvy o poskytování služeb po jejich úplném poskytnutí, pokud se služba začala poskytovat s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele;
- zboží nebo služby, jejichž cena závisí na finančním trhu, který dodavatel nemůže ovlivnit;
- zboží vyrobené na zakázku nebo přizpůsobené přáním zákazníka;
- zboží, které se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost;
- zapečetěné zboží z hygienických nebo zdravotních důvodů, které bylo po doručení rozbaleno;
- zboží, které je po doručení neoddělitelně smíchané s jiným zbožím;
- alkoholické nápoje s dodáním po více než 30 dnech;
- služby poskytnuté na výslovnou žádost zákazníka doma (např. opravy), pokud byly poskytnuty i jiné než výslovně objednané služby;
- zapečetěné audio/video nahrávky nebo software, které byly po dodání rozbaleny;
- noviny, časopisy, kromě předplatného;
- smlouvy uzavřené formou aukce;
- ubytování, doprava zboží, pronájem vozidel, stravování, volnočasové aktivity s konkrétním datem/obdobím;
- digitální obsah nedodaný na hmotném nosiči, pokud se začal poskytovat se souhlasem spotřebitele.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(Tento formulář zašlete pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)
Na adresu:
ACUS MED sp. z o.o.
ul. Mielecka 105
36-100 Kolbuszowa Dolna
Polsko
info@acusmed.pl
+48 570 266 112
Adresa pro vrácení:
Paxy Courier ul. Vratimovská 681/80 71900 Ostrava - Kunčice.
Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy o koupi následujícího zboží / služeb:
Číslo objednávky:
Ze dne:
Typ objednávky (web, telefon, e-mail):
Faktura / pokladní doklad č.:
Ze dne:
Zboží převzato dne:
Jméno zákazníka:
Dodací adresa:
Vrácený produkt:
Reklamace
Plnění se považuje za nevyhovující, pokud při realizaci nesplňuje právní nebo smluvní požadavky na kvalitu. Pokud byl zákazník o vadě informován nebo o ní mohl vědět při uzavření smlouvy, nejedná se o nevyhovující plnění.
V případě nedostatku shody má zákazník právo požadovat nápravu bezplatně – opravu nebo výměnu zboží, pokud to není nemožné nebo nepřiměřené.
Pokud oprava nebo výměna není možná, zákazník může požadovat snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy.
Reklamaci je třeba oznámit bez prodlení, nejpozději do 2 měsíců od zjištění vady.
Odpovědnost prodávajícího trvá 2 roky od převzetí zboží.
Oprava nebo výměna musí proběhnout v přiměřené lhůtě, maximálně do 15 kalendářních dnů od oznámení vady. Zákazník nesmí být nepřiměřeně obtěžován, a přitom se bere v úvahu povaha zboží a účel jeho zakoupení.